Veelgestelde vragen

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09:30 tot 17:00 uur. Wij helpen je graag met het beantwoorden van vragen en het geven van advies. De meest voorkomende vragen hebben we hieronder op een rijtje gezet.

Kom je er niet uit? Op de volgende manieren kan je contact opnemen:

– Mail naar info@ljsport.nl (antwoord op werkdagen binnen 24 uur)
– Bel op werkdagen naar 0252-240777

Ja, dat kan. Wij adviseren echter om wel een account te maken. Met een account kan je eenvoudig jouw bestellingen volgen.

Bij ljsport.nl kun je betalen met iDeal.

Afhalen in ons magazijn is mogelijk. Het word gewaardeerd als u eerst even contact opneemt met ons voordat u een product afhaalt. Via telefoon 0252-240777 of mail info@ljsport.nl
Mocht het om een grote of specifieke order gaan kunt u contact opnemen met info@ljsport.nl

Voor 16:00 besteld, morgen in huis. 

Onze bestellingen worden geleverd met PostNL. In principe geldt, dat zij de dag na het versturen van het pakket deze afleveren. Tijdens drukte kan dit uitlopen bij PostNL!

Het kan helaas gebeuren dat de bevestigingsmail in de spambox terecht komt. Kun je de mail ook daar niet vinden? Geen paniek!

In jouw account vind je een overzicht van jouw bestellingen. Staat de status van de bestelling op “in behandeling”? Dan is de bestelling goed doorgekomen. Zodra deze verzonden en ontvangen is verandert deze status in “gereed”.

Mocht je alsnog twijfels hebben kan je altijd een e-mail sturen naar info@ljsport.nl

Zodra jouw bestelling wordt verzonden, ontvang je van ons een verzendbevestiging met daarin de track and trace link. Via deze link kun je jouw bestelling volgen.

Als je een pakketje retour stuurt krijgt je bij het PostNL servicepunt ook een code waarmee te volgen is waar het pakketje zich bevindt. Uiteraard ontvang je van ons een mail als jouw retour bij L.J. Sport B.V. in behandeling is genomen.
Vermeld wel duidelijk een reden waarom je hem retourneert.

Retouradres: Antwoordnummer 254 2160 VB Lisse t.a.v L.J. Sport B.V.

Er heeft helaas een sorteerfout plaatsgevonden bij de leveranier waardoor het pakket 2 tot 3 werkdagen vertraging heeft opgelopen, vervelend!

Houd de track and trace link in de gaten om de levering te volgen.

Stuur je de gehele bestelling terug? Dan ontvang je binnen 5 werkdagen het gehele aankoopbedrag, inclusief de betaalde verzendkosten, terug op jouw rekening.

Als je een deel van de bestelling retourneert, krijg je het bedrag dat deze artikelen hebben gekost terug.
*Heb je een kortingscode gebruikt en voldoet de bestelling na het retourneren van deze artikelen niet meer aan de voorwaarde van die kortingscode, dan wordt het bedrag van de kortingscode in mindering gebracht op het retourbedrag.

Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze klantenservice of stuur een email naar info@ljsport.nl We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.